Hjälp ett inlägg

Nu var det väldigt länge sedan som jag skrev någonting överhuvudtaget. Det började väl egentligen redan förra hösten då vi i skolan var tvungna att starta en blogg som vi skulle få betyg på. Bara för att det var ett måste, tappade jag all lust till att blogga helst. Skrev det jag var tvungen att skriva på skolbloggen, och det var allt.
I våras var det väldigt mycket i skolan som gjorde att jag valde att inte skriva alls. Lagom till sommaren när det skulle blivit naturligt att ta tag i det igen så hände det massa saker i mitt liv som jag ville skriva om men kände att jag inte kunde.
Och nu idag, saknar jag skrivandet otroligt mycket. Därför testar jag igen. Och hoppas verkligen på att motivationen finns kvar hela vägen och inte försvinner när det blir större press i skolan.

Jag har saknat att dela med mig av saker Filippa gör.

Mormor, Filippa och jag går från affären.
F: Jag orkar inte gå mer.
M: Då springer vi istället.
F: JAAAA!!

Idag har jag i alla fall gjort mitt de närmsta 4 åren, jag har varit och röstat!

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0