Bio - prinsessan och grodan


Igår hämtade jag Filippa på dagis rätt tidigit, vid halv två tiden. Det var skönt att få hem henne lite tidigare så man får ännu mera tid med varandra än man annars får på vardagar.
Vi åkte direkt och hämtade min syster och åkte sen vidare till Heron City för att gå på bio. Filippa har frågat väldigt många gånger om inte vi kan gå på bio, och jag har då lite smått kollat om det gått något bra vid någon bra tid. Men det har bara varit sena tider eller inga barntillåtna överhuvudtaget.
Men så hitta jag att Prinsessan och grodan gick igår vid 15.15, och det tyckte jag var en perfekt tid. Hon hinner vara på dagis och leka först och sen hitta på något roligt med mamma och moster.

Visst vi skulle kunna gått en helg, då går det alltid barnfilmer mitt på dagen. Men jag ville inte gå en helg, för då går alla andra barnfamiljer också. Jag ville gå på en vardag så inte salongen var överfull, och då är det inte lika många som kan bli störda när Filippa pratar lite osv. Och på en vardag får man även chansen att bestämma platser själv.

Filippa orkade i alla fall se hela filmen, och verkade tycka att den var okej, men lite läskig ibland. Jag tyckte att det var härligt att dom sjöng rätt mycket, då jag är torsk på musikaler och disneyfilmer - perfekt kombination.

Era ord
Postat av: Mikaela

Jippie! Äntligen uppdateringar! ;)

2010-03-26 @ 15:34:41

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0