Påsken

Jag önskar att photoshop inte höll på och bråka med mig hela tiden, då skulle det komma upp betydligt mycket mer bilder och antagligen inlägg också. Jag har länge tänkt lägga upp bilder på min lägenhet, men eftersom photoshop inte vill acceptera några serienummer så kommer jag inte åt att redigera bilderna. Och det måste jag göra, för mina bilder är gigantiska.

Påskafton var helt okej, vi badade och busade här hemma på dagen, och vid tre-fyra tiden åkte vi hem till mamma och pappa för att äta mat med släkten. men vi åkte dit lite tidigare så Filippa kunde få vara ute på deras tomt och leka lite i det varma vädret. Och hon var så otroligt söt med sin toffs och sminket i ansiktet. För hon skulle vara en påskkärrning, men sjalen fick inte sitta på huvudet speciellt länge. Ska se om jag orkar lägga in den bilden i datorn från telefonen sen.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0