Jäkla däckfirma

Idag har det varit en väldigt långsam dag pch väldigt omtumlande. Det har hänt massor av saker och absolut ingenting. Hur det nu kan gå ihop vet jag inte, det är en ekvation jag inte ens tänker försöka lösa.

Filippa har något konstigt som går i kroppen verkar det som. Hon nyster väldigt mycket, men är inte snorig. Hon är lite hes, men har inte ont i halsen. Hon äter och dricker precis som vanligt och frågar man så säger hon att hon inte har ot någonstans, att hon mår jätte bra.
Hon har även hostat till och från i någon vecka, men det var inte förrän ikväll som hon började hosta jätte mycket. Men har inte hostat någonting sen hon somna. Skumt!

För övrigt har jag varit på däckfirman och bett dom lossa på däcket eftersom dom skruvat åt det så hårt så pappa drog sönder en bult. Men det sluta med att jag fick betala för ett däckbyte, vilket jag inte tyckte att jag skulle behöva göra då det var deras fel från början. Hade han inte dragit åt för hårt, hade pappa bytt däcket redan i fredags.


Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0