Fy för 5te april

Inte nog att man vakna med världens hemskaste huvudvärk imorse, utan man skulle mötas utav snö också. Jag som bara har sommardäck på min bil. Det är väl tur att jag inte ska åka någonstans idag med min bil, utan att mamma och pappa hämtar oss när vi ska till min kusin.
Och angående huvudvärken så kände jag bara att gud vad jobbigt det är att ha barn när man har den här hemska huvudvärken. För dom flesta vet ju att barn vaknar rätt tidigt och kan vara rätt högljuda. Men jag får tacka så mycket att jag fått världens underbaraste dotter. Inte nog med att hon valde att gå upp en stund själv och låta mig ligga kvar, hon lekte tyst också. Min lilla ängel!


Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0