Satsar på mig själv


Det känns rätt tungt att det är den sista arbetsveckan nu. Och för att trösta mig själv lite grann köpte jag en ny kamera till mig själv. En systemkamera. Jag har alltid velat ha det, och nu har jag entligen blivit ägare till en egen.

Och efter Filippa gått och lagt sig övningskörde mamma och jag en liten stund. Jag var tvungen att köpa ett nytt minneskort till kameran för det jag hade hemma funkade inte. Och mitt tillstånd går ut i september och nu ska jag ge mig fan på att få mitt körkort tills dess.
När jag ändå inte har något att göra på dagarna och pappa är ledig så kan vi ju övningsköra. Sen ska jag kanske ta ett paket på en körskola också.

Era ord
Postat av: Mikaela

Jag hoppas att det löser sig för dig med jobbet, är aldrig kul att vara arbetslös.



Desutom vore det så skoj om du fick till det med körkortet, då öppnar det sig fler dörrar när man söker jobb. Vet inte hur potentiella arbetsgivare som sa nej pga att jag inte hade körkort just då när jag sökte helgjobb (när jag gick på gymnasiet).

2009-05-04 @ 11:02:51
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kan inte låta bli å tänka på en snuskig typ ramsa (som en kompis drog för mig något år sen) när jag ser din rubrik: "Satsa på dig själv, runka i motvind" ;D

Bara en lite parantes ;)

2009-05-05 @ 10:04:35
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0