Min stora lilla tjej

Idag hade jag en rätt skön arbetsdag, gick hem redan vid 14.00. Men det var bara för att Filippa och jag hade en tid på BVC för vägning och mätning. När jag gick av tåget i Tumba såg jag att jag hade lite mer tid på mig än jag hade räknat med så jag gick förbi Tumba gymnasium för att se om jag kunde få en kopia på mina betyg. För dom har fått ben och spungit iväg någonstans, och det är dags att söka till högskolorna nu, och det hade jag faktiskt tänkt göra.

Så efter att jag fått en kopia på mina betyg hämtade pappa upp mig utanför skolan så åkte vi till dagis och hämtade mitt lilla charmtroll. Sen var det raka vägen till BVC. Och Filippa hann precis åka rutchkana en gång innan sköterskan kom.
Och Filippa var hela 92 cm lång och vägde 13 kg och 70 g om vi ska vara exakta. Och enligt deras kurvor är Filippa en smal tjej, hon ligger över medel på längden och på medelkurvan på vikten.
Och när besöket var slut fick hon ett jätte fint klistermärke, Lippa var så stolt så. Hon sprang ut till morfar i väntrummet och skulle visa sitt fina klisermärke.

Här bjuder jag på några mobilbilder från igår;



På väg till dagis igår morse, det regnade massor.


På väg hem från jobbet kunde jag inte låta bli att köpa mig en glass, eftersom vädret tillät det.


Paraplyet skulle fram även på hemvägen, får det kan ju vara ett parasoll också ;)

Era ord
Postat av: Mikaela

Gud vad hon växer :)

Låter som om hon brås på sin mamma vad gäller kroppsbyggnaden ;)

2009-03-19 @ 09:16:55
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0