Tokigt kär

Idag passade jag grannens barn ett tag på eftermiddagen, medan hon laga middag. Dom ville gärna komma över till oss och leka med Filippa. Så alla tre hade jätte kul och åkte rutschkana och lekte i sandlådan.

Grannen: Det lyser om dig, det syns att du är glad och mår bra.
Jag: Jo, jag är nog väldigt glad nu för tiden.
Grannen: Är kär, kanske?
Jag: Hehe, jo han står ju där (pekar ner mot altanen)
Grannen: Jo jag vet! Och det syns.

Så eftersom det syns så väl att jag är tokigt kär i min prins, så kan jag ju göra det offentligt även på min blogg.
Så bloggen det här är han som stulit mitt hjärta, Wouter. Wouter, det här är min blogg.
Så där ja.


Era ord
Postat av: Mikaela

Är så glad för din skull! :D

Du om någon förtjänar att få vara tokigt kär ;)

2009-06-12 @ 09:50:12
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Om man stryker den där koppen med te så har du en dejt ;)

2009-06-12 @ 13:56:07
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0