Punkter

Bara för att jag har fått massa fina idéer om hur min blogg ska se ut har jag blivit sugen på att skriva lite grann. Så tänkte uppdatera lite från helgen.
 
Igår;

  • Badade Filippa med sin chockrosa-skärm för första gången. Eller det var första gången som hon lät den sitta kvar tills man var färdig.
  • Klippte jag Filippas lugg. Den hade varit så lång ett tag att jag satt den åt sidan med ett spänne, men igår tog jag tag i det och klippte av det ½ cm över ögonbrynen.
  • Kissade Filippa på pottan för första gången. Hon har suttit på pottan tusen gånger förut, men det var inte förrän igår som hon faktiskt lyckades göra något.

Idag;

  • Filippa planterat blommor med mormor. Hon fyllde på krukorna med jord och placerade ut blommorna i hålen mormor gjorde.
  • Varit ute utan blöja. När vi skulle gå och rösta idag så sprang Filippa runt i bara trosor (alltså utan blöja) så vi gjorde en liten chansning och lät henne klä på sig utan blöja. Och det gick jätte bra, men vi var bara borta 30 minuter.
  • Klippt resten av Filippas hår. Jag tröttnade på hennes "hockeyfrilla" så klippte till det så det blev jämt och fint där bak också. Så nu har hon en pagé liknande frisyr med lugg.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0