Lång väg till dagis

Imorse tog det en halv evighet att komma fram till dagis, tror vi slog rekordet idag faktiskt. Vi hann inte med bussen som vi brukar ta, utan den efter. För lilla fröken skulle gå själv, plocka blommor till mamma och jag vet inte allt vad hon hitta på. Men eftersom jag tycker det är viktigt att uppmuntra barn till att gå själva så tyckte jag det inte gjorde så mycket.
Från centrum skutta hon runt en hel del också, men mot slutet börja hon krokna och fick rida på mina axlar och rygg. Så det var ett träningspass för oss båda två.

Efter jag lämnat busfröet skulle jag försöka få skatteverket att betala ut min skatt nu till midsommar, men det var sånt krångel med det så får väl snällt vänta till december. Men det suger.

Era ord
Postat av: Mikaela

Choklad! Då blir Mikaela glad ;)

Trist med skatten :(

2009-06-12 @ 16:12:52
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0