Kuckeliku

Imorse var mitt lilla busfrö i alla fall feberfri, och hon har varit det under dagen. Så jag hoppas verkligen inte febern kommer tillbaka. Skulle vara så typiskt att hon blir sjuk nu precis innan operationen.
Även om hon varit feberfri idag, så tänker jag nog behålla henne hemma imorgon. Dom ska till Hågelby och kolla på djuren imorgon med dagis, men om det är risk för regn vill jag nog inte ha henne ute i regnet hela dagen. Hade vi inte haft operationstiden på torsdag hade jag släpt i väg henne. Men eftersom jag verkligen vill att operationen ska få ske, så vill jag inte riskera något.

Filippa är en riktig liten rolig filur. Vi la ett alfabetspussel förut och då var det en tupp under T.

Mamma: Hur låter tuppen?
Filippa: Tupp tupp
Mamma: Nehe, den säger ju kuckeliku
Filippa: Kuckelu

Efter någon minut
Mamma: Hur låter tuppen?
Filippa: Tupp tupp
Mamma: Men tuppen sa väl kuckeliku?
Filippa: Aa, kuckelu

Era ord
Postat av: Mikaela

Aww sötnöten ;)

2009-06-15 @ 10:57:59
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0