Imorgon gäller det

Imorgon är det den stora dagen med stort D! Imorgon 6.30 kommer en taxi och hämtar oss och kör oss till huddinge. Vid 7.15 ska vi träffa läkaren för att sen vid 8.00 göra själva ingreppet. Efter dom sen sett han hon kissat och även fått i sig lite mat så får vi åka hem, runt lunch tror dom.

Det som är jobbigt är att hon efter tolv ikväll inte får äta någom fast föda, och efter två får hon inte ens dricka välling. Och efter sex får hon inte ens dricka vatten. Det är antagligen inte en överdrivet glad prinsessa jag får med mig i taxin imorgon. Men om hon vaknar innan två i natt så ska hon få lite välling, så är hon kanske inte utsvulten när jag väcker henne.
Men tyvärr är hon lite som jag är med mitt morgon-te med sin välling, kan vara grinig och kommer inte igång förrän man druckit det. Men det löser sig.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0