Hemma från dagis


Filippa tvättar händerna.

Idag fick Filippa som sagt vara hemma från dagis, vill inte riskera att hon blir sjuk nu innan operationen på torsdag. Men imorgon får hon gå en stund på dagis om hon inte har feber imorgon, såklart. För hennes temp har hoppat upp och ner lite dom senaste dagarna. Hon har inte feber, men en lite lätt förhöjdtemperatur ibland.

Imorgon har jag min första dubbellektion på körskolan. Är riktigt spänd. Ska bli riktigt roligt, har sett fram emot det enda sedan jag boka in tiden i början på maj. Så kör på förmiddagen imorgon, och så hämtar jag Lippa redan efter lunch. Så hon kommer alltså inte få sova på dagis. Är hon trött och behöver sova så får hon göra det hemma.
Men när vi är hemma så sover hon aldrig på dagarna. Hon vill inte, och hon behöver det inte heller för hon orkar ändå. Hon sov inte ens i lördags då hon hade 38,8 graders feber på dagen.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0