Filippa ska sövas


Den 18 juni är det dags för mitt lilla charmtroll att åka till huddinge och få rör insatta i öronen. Även läkarna tröttnade på att hon hade så många öroninflammationer så det var faktiskt dom på vårdcentralen som frågade om det var okej om dom skickade en remiss. Och jag har under en längre tid velat sätta in rör av den anledningen att det är jobbigt för Filippa att ha miljoner öroninflammationer.

Så nästa torsdag ska min lilla prinsessa få kanyl och sövas ner. Men vilken tid vet jag inte förrän dagen innan. Men vi skulle få komma på morgonen och åka hem efter lunch, eftersom man måste sitta ett tag på uppakningsavdelningen ett tag. För själva ingreppet tar inte lång tid alls.
Men i papprena jag fick hem idag stod det att jag på onsdagen får veta om hon måste fasta eller om det är något speciellt hon inte får äta osv, hon får inte ha ätit ipren och andra mediciner 2 veckor innan ingreppet bara alvedon (men som tur är så får hon nästan aldrig sånt, och dom få gångerna är det alvedon jag gett), hon måste även duscha och tvätta håret samma morgon. Så det blir att gå upp tidigt. Hoppas bara hon får dricka sin morgon välling innan.

Era ord
Postat av: Mikaela

Lilla öronbarn <3

Men hoppas att det går bra och att hon slipper fler problem med öronen. Man är ju så hjälplös när ens barn är sjuk och har så ont.

2009-06-11 @ 09:42:11
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0