Tidsfördriv

Hur gammal är du exakt?
21 år, 6 månader och 2 dagar.

Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå

Är du i ett förhållande just nu?
Nej det är jag inte. Kanske lika bra det. haha

När grät du riktigt ordentligt sist och varför?
2 veckor sedan kanske, och det var för att jag var så jäkla arg.

Har du haft sex på en offentlig plats?
Ja, det kan man väl säga.

Vad är din största rädsla?
Att förlora dem jag bryr mig om...

Vilket år tog/tar du studenten?
2008, hade studieuppehåll eftersom jag fick Filippa i trean.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ja, det tror jag dom flesta tjejer haft.

Är du mörkrädd?
Nej.

Vilka filmer är dina favoriter?
Twiligt - så otroligt fin kärlek mellan dom. Sen kommer jag inte på någon mer bara för det.

Och dina favorit serier?
One tree hill, desperate housewives, 2 and a half man osv.

Om du fick välja mellan mobilen och datan - vilken?
Dator tror jag

Är du mammas eller pappas flicka?
Både och, fast på olika sätt.

Vilka är dina starkaste sidor?
Att jag är glad och positiv i nästan alla situationer.

Och svaga?
Jag är väl för snäll ibland. Och vissa kan utnyttja det.

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Robyn - Do you really want me

Saknar du någon/t?
Saknar någon att umgås med.

Om du fick träffa en person en sista gången som inte längre finns i livet, vem skulle det vara?
Vet inte..

Hur många vänner har du?
Egentligen inga alls känns det som. För det finns aldrig några här som vill umgås med mig.

Vad hatar du mest av allt?
Oärlighet.

Vad kan få dig att falla som en fjäder?
Varför skulle jag berätta det?

Vad är din största hemlighet?
Säger jag det, så vore det ingen hemlighet längre.

Tycker du att det är jobbiga frågor?
Bättre kan ni ;p

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0