Nu har jag tröttnat på att behandlas så här

Jag tycker att det är så jäkla tråkigt att det alltid verkar vara upp till mig om jag träffar kompisar överhuvudtaget. Aldrig någon som frågar om jag vill följa med på saker eller bara hitta på något. Visst jag har Filippa och kanske inte alltid kan göra alla saker, men man kan i alla fall fråga så man inte känner sig bort glömd.
Och det går att fixa barnvakt om det behövs, och många saker kan faktiskt Filippa också följa med på.

Men är bara så jäkla trött på att alla behandlar mig som luft. Får kämpa som ett djur för att någon ska vilja hitta på något överhuvudtaget. Har tröttnat. Orkar inte vara den som håller i alla trådar och ser till att någonting händer.

Bara så ni vet.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0