Sovning för Filippa

Nu är det inte många dagar kvar tills det är dags för dagislämning och jobb. Jag tror Filippa kommer uppskatta att få komma tillbaka till dagis efter långledigt och få leka med alla andra barnen. Bli aktiverad på ett helt annat sätt. Och hur kul eller hur mycket jag än älskar att vara hemma med Filippa så tycker jag faktiskt att det ska bli kul att börja jobba igen.
Det enda som kan bli lite knepigt är att jag är bortskämd med att Filippa somnar direkt efter hon druktigt upp vällingen eftersom hon slutat sova på dagarna när vi bara är hemma.
Men på dagis kommer hon nog sova ungefär en timme som hon brukar eftersom det är mer liv och rörelse där. Och då kommer det ta längre tid för henne att somna på kvällen.

Men det kommer bli roligt att se om hon vill sova på dagis, eller om hon väljer att vara vaken där med. Men jag tror att hon skulle behöva sova lite på dagis om hon ska orka. Men det får vi väl se i slutet på veckan. :)

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0