Lördagen

Igår fick jag en underbar födelsedag med underbart sällskap och god mat. Tror inte kvällen kunde blivit mycket bättre faktiskt. Fast visst hade det varit kul om det blivit som man planerat. En utekväll med syster, Sophie och Mikaela. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Idag firas mamma och jag med släkten. Och mamma hade planerat buffé och lagat mat hela gårdagen och idag. Och det är så tråkigt när folk ringer och avbokar samma dag, men ibland kan det inte hjälpas. Har man t.ex fåt kräksjukan så finns det ju inga alternativ.
Men även om det var ungefär 8-10 pers som inte kunde komma tycker jag att det var för mycket folk här så det var väl skönt också haha.

Och massa fina presenter har man fått.
One tree hill säsong 5 av min systeryster
Massa fint smink från Make up store (mitt favorit märke)
En Thomas Sabo berlock
Örhängen, små pluppar precis som jag ville ha
Pengar (som vanligt från farmor och farfar, men då kan jag köpa något själv)
En SPA behandlnig med Sophie med fika efteråt. Gud så härligt det ska bli. Tack älski!!

Och imorgon ska vi åka till skärholmen och byta min ring som jag fick av mamma och pappa igår. Och då ska jag nog passa på och kolla om jag hittar något annat roligt att köpa för pengarna jag fick av farmor och farfar.



Oj vad jag bjuder på mig själv nu. Tre hemska bilder, där mitt humör speglas otroligt mycket. Är det någon som kan missa hur jag egentligen känner på dom här bilderna? ;p
Sista bilden är egentligen väldigt dåligt tagen, men ville bara visa kläderna. :)


Era ord
Postat av: Sophie

vad bra att du verkar nöjd babe. tänkte efter lilla prinsessan du fått och allt som hänt senaste åren så tyckte jag du var värd att ha det lite skönt. tyvärr har jag inte massor med pengar men lite får man för pengarna iaf. tihi :$



ska iaf bli mys och gå på SPA med dig och en utgång får vi fixa så snart det går. för det SKA bli av!



<3 kääärlek

2009-01-24 @ 23:43:21
URL: http://sophie1988.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0