Lilla My

Här om dagen pratade jag med dagis om man eventuellt ska dra ner lite till på Filippas sovande, för det tar nästan en timme för henne att somna om kvällarna igen. Men personalen på Filippas avdelning tycker att jag ska lägga Lippa senare om kvällarna istället, vilket jag tycker är riktigt idiotiskt. Det är väl bättre om man håller samma tid varje kväll men drar ner på sovandet på dagtid eftersom det är det som ska bort med tiden. Det är väl bättre att dom sover bättre på nätterna än länge på dagarna?


Filippa "Lilla My" tidigare idag.
Vet inte om man ser att hon har en Lilla My tofts?


Era ord
Postat av: Anonym

jaa, du och jag :D <3

2009-01-20 @ 21:00:18
Postat av: Anonym

vi tar det igen.. :b



jaa, du och jag :D <3

2009-01-20 @ 21:01:01
Postat av: Sophie

Jaa, Du och jag :D <3

2009-01-20 @ 21:01:51
URL: http://sophie1988.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0