Happy birthday to me

Vi gratulerar! Vi gratulerar!
Vi gratulerar på din födelsedag!
 Med blommor och blader!
Vi firar denna dagen
Vi gratulerar på din födelsedag!



Blev nyss "väckt" med frukost på sängen av mammas och pappas skön sång. Väldigt vackra morgonstämmor. Filippa blev överlycklig över att se paket och ville öppna, så varsågod. Fick en jätte söt liten ring, men vet inte om jag ska kolla och se om jag ska byta till en större storlek för att kunna ha den på ett annat finger eller byta ring helt. Sen fick jag tallrikar till min samling.
Och jag ska även få en Thomas Sabo berlock, men den hade inte kommit in i butiken än, trots att mamma beställde den 4 januari.

Idag ska Filippa få gå en liten stund på dagis för måste in till jobbet och säga upp mig. Bra att göra på sin födelsedag, haha. Men har inget val, på måndag ska jag börja på det nya jobbet. Det kom lite plötsligt, han ringde igår och ville träffa mig och det slutade med att vi skrev på kontraktet. Så skönt, en heltidstjänst.
Så jag hämtar skrutten när dom sovit middag, så åker vi hem och myser och busar lite. Sen ikväll ska hon vara med mormor och morfar medan jag äter gott.

Nej, nu kanske jag ska rycka upp mig och göra mig färdig för att sedan åka till dagis.
Ha en bra dag, gott folk!

Era ord
Postat av: Johanna kusin

GRATTIS GRATTIS lill plutt :) Hoppas du får en underbar dag idag!!! Härligt med nya jobbet!

Hörs sen hoppas jag!

KRAM

2009-01-23 @ 08:50:02
URL: http://intesomjag.blogg.se/
Postat av: patrik

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR; GRAAAAAAAATTIIISS TÄÄSSS



Ja har ju faktiskt ringt å sjungit för dig idag. så de så

2009-01-23 @ 13:57:34
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: Jag, hon, henne

Haha ja det gick ju tyvärr inte att ignorera när du sjöng så vackert, två gånger. ;p

2009-01-23 @ 14:02:21
URL: http://ohmother.blogg.se/
Postat av: patrik

hahaha :D

jag förväntar mig detsamma av dig å lippan nästa vecka serru haha :P



hoppas de smakar ikväll =)

2009-01-23 @ 15:57:14
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen och till det nya jobbet.



Kram

2009-01-23 @ 16:16:12

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0