Frukost på sängen

Natten har varit lugn, inga spyor och ingen feber.

Jag älskar verkligen att överraska andra. Det är mycket roligare att ge än att få. Att se deras reaktion är alltid lika roligt, och oftast blir man motiverad till att fortsätta överraska eftersom det uppskattas. Och en överraskining behöver ju inte alltid vara så stor, eller speciellt dyr. Det är tanken som räknas och själva chesten.

Imorse kände jag för att överraska mamsen lite grann. Filippa älskar att springa in till sin mormor och väcka henne ganska tidigt. Men imorse sa jag åt henne att hon inte fick det, att mormor skulle få sova. Och när klockan var nio ordnade vi frukost på sängen åt mormor. Ett av hennes favorit teén, två smörgåsar precis som hon brukar vilja ha dom och ett värmeljus på en guldbricka.
I vanliga fall brukar vi bara ge varandra frukost på sängen i samband med födelsedagar. Och det är inte speciellt långt kvar tills hon fyller år, faktiskt bara en vecka idag. Men jag tyckte hon behövde ha lite uppvaktning vid sängen.

Visst är jag allt lite underbar ibland? ;p

Era ord
Postat av: Sophie

haha ja. det är såhär tess jag tänkte komma och sova hos er i veckan (a) och tänkte om du kunde vara lite underbar då med (a) :P haha :D

2009-01-18 @ 11:24:26
URL: http://sophie1988.blogg.se/
Postat av: putte

eh du täss.. :D ja fyller år om 2 veckor :D

2009-01-18 @ 13:19:49
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

haha joda(a) höhöhöhö.

2009-01-18 @ 13:47:57
URL: http://sophie1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina hemliga beundrare kanske vill vara anonyma, som jag ;) Kram

2009-01-18 @ 16:49:28

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0