Födelsedagspresenter tankar

Jaha, nu börjar bloggen få lite ordning och reda igen efter allt pysslande. Men jag vet inte riktigt än om jag är nöjd, om det här är jag. Visst är rosa väldigt mycket mig, eller det var i alla fall. Nu börjar jag komma in ganska mycket på limegrönt. Får känna efter lite.

Nu är det inte jätte långt kvar tills jag fyller år och alla börjar fråga vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Visst har jag skrivit ner en liten lista, fast det mesta är faktiskt kvar från jullistan. Men det känns som det bara är tråkiga saker jag kommit på, och skulle gärna vilja komma på någon "ja det där vill jag verkligen ha" -grej, men hur mycket jag än funderar kommer jag inte på något.. Så trist! Hjärnan jobbar på högvarv, men det hjälper inte.

Filippa fyller år bara en månad efter mig (eller det är inte ens en månad) och det börjar ju bli dags att fundera ut några bra presenter till henne också eftersom jag är en person som gärna vill vara ute i god tid med både julklappar och födelsedagspresenter så man kan fördela kostnaderna på flera månader (eller i alla fall 2). Och det som är lite retsamt är att man kommer på hur mycket roligt som helst som man kan ge henne. Fast det är ju lite anorlunda, när barn är i hennes ålder är det oftast väldigt lätt eftersom dom uppskattar det mesta. Eller i alla fall Filippa. Hon säger wow till allt hon får.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0