Nytt rum

Postat av: jenny

hej tänkte bara kolla om köket och hallen var i din lägenhet eller hos din mamma eller någon annan? om inte kan man få se lite bilder på ditt place? kul att se hur andra bor =) Filippa är fortfarande lika söt som förut.

Svar:
Jag bor fortfarande hemma hos mina föräldrar så bilderna är hemma hos dom. Självklart kan jag dela med mig av hur vi bor. Men orkar inte ta bilderna nu efter en slitsam dag, så det kommer med tiden.
Och jag små kollar lite efter lägenheter hela tiden, och får jag fast anställning i juli blir det absolut flytt i höst.

Idag har mamma och jag slitit som djur för att rensa ut massa skit så Filippa har nu äntligen fått ett eget rum. Och hon verkar älska det.


Filippas rum, fortfarande mycket att göra.


Filippas säng.


Filippa får låna min sittsäck från när jag var liten.


Filippas söta nalle puh bebis tavlor


Filippas och hennes moster busar i sängen.

Era ord
Postat av: Mikaela

Vad mysigt att Lippa fått eget rum, och vad fint inrett det är :)

2009-02-16 @ 10:33:40
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0