En härlig tisdag

Jag har väldens underbaraste prinsessa, men det vet ni väl redan vid det här laget. Hon gör så roliga och tokiga saker hela tiden. Vid lunchen rapade hon, och av en ren reflex sa jag "nämen, vad säger man?". Filippa skratta till och svara "hoppsan". Jo det var ju nästan rätt i alla fall.

När min syster skulle åka och träna vid halv sju så tog hon fram sin plånbok och Filippa var där direkt. Camilla visade sina mynt och Lippa tog genast två nävar med mynt och sa "tack" sen gick hon iväg. Min syrra såg rätt snopen ut måste jag säga. Efter en del busande fick syster tillbaka sina mynt i alla fall.

Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder igen. Måste ju säga att jag blivit väldigt generös av att vara hemma med Lippa.


Så här ser cupcakesen ut i färdigt format.


Och jag tror bestämt att dom blev godkända.


My little pony var törstig sa Filippa.


Sötisen.


Filippa och hennes long, ja ballong heter så.

Era ord
Postat av: Lattepappan

Vilka härliga bilder :D

2009-02-11 @ 00:56:37
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Mikaela

Åh vad fina cupcakes du fick till hjärtat :)

Sötaste bilden på lippa med klet runt munnen :D

2009-02-11 @ 10:38:26
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0