Tisdagen

Jag försökte filma Filippa förut när hon sjöng bä bä vita namn, men  det gick inge vidare. För varje gång jag kommer med kameran slutar hon sjunga. Men det är så sött när hon sjunger. "1, 2, 3 bä bä lilla lamm.." Så sött.

Sen har vi faktiskt bakat Chocolate cupcakes. Ser super smariga ut. Tänkte bjuda på lite "undertiden" bilder så kommer det ett färdigt resultat senare ikväll. Men jag valde att göra rätt små muffinsar just för att jag inte orkar äta för stora bakelser. Så det blev nästan dubbelt så många som receptet sa. Fick ihop 19 stycken, och receptet var på 12.

Men här kommer lite undertiden bilder.


Först blev smeten ljus.


Med lite trolleri blev den brun.


Sen hälldes smeten upp i formar.

 
Kolla så vackra dom blev! Men dom är inte klara.
Fortsättning följer..


Filippa badanyss, här är hennes fötter på badrumsmattan. Söta va?


Och när man ändå är i badrummet kan man ju passa på att väga sig. Kolla jag har gått upp helt plötsligt. Haha nehe, har ju Filippa på höften. Nu väger vi ungefär lika mycket som jag vägde precis innan hon kom.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0