Jag tycker jag är normal, men ingen annan.

Vi har precis fastställt att det inte finns någon som mig. Att jag är otroligt onormal, men på ett bra sätt (om jag får säga det själv).

S: Ingen jag umgås med är normal.
Jag: Då umgås du alltså inte med mig?
S: Haha.. Jo, men du är väl allt annat än normal?
Jag: Nehe?!
(Det var kanske inte just dom här orden, men samtalet hade samma syfte)'

Nyss på msn pratade jag med Filippas pappa. Och han sa bara att han förstod S. Jaha!

Era ord
Postat av: jenny

hej tänkte bara kolla om köket och hallen var i din lägenhet eller hos din mamma eller någon annan? om inte kan man få se lite bilder på ditt place? kul att se hur andra bor =) Filippa är fortfarande lika söt som förut.



ha det bra

2009-02-15 @ 02:38:34
Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 02:38:47

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0