Irriterad

God morgon alla glada, nu sitter jag på tåget på väg till jobbet. Jag vaknade otroligt glad och pigg i morse. Och det gjorde lippa också, överlycklig över att hon fick ha med sitt paraply. :) Men mitt glada humör försvann rätt fort när vi kom ut då jag såg att dom inte plogat alls. Och det hade dom inte gjort på någon gångväg till dagis, dom hade istället plogat alla bilvägar så det jag på gångvägen. Fastnade med vagnen överallt. Så nu är jag försenad till jobbet minst 15 min. Tack Botkyrka kommun!

Era ord
Postat av: Patrik

Du får skaffa plog på barnvagnen :D

2009-02-23 @ 13:06:24
Postat av: sophie

fan dåligt. jag gick till dagis idag och det var plogat precis överallt. konstigt hur ojämnt de gör.

2009-02-23 @ 17:40:40
URL: http://sophie1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nea o jag har bakat såna där chokladiga saker idag... gottis så TACK för receptet! ;)



Hoppas allt är bra! KRAM

2009-02-24 @ 20:03:56
Postat av: Dergham

Jobbigt med oplogade vägar. Annars då?

2009-02-26 @ 00:34:40
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: tres

åh vad irriterande, jag fattar dem inte, visst bilarna måste komma fram men så mkt snö blir de ju adlrig och de är ju bilar så dem kommer ju fram när de ligger lite snö på vägen, men vi som går med barnvagnar eller dem som har rullator eller rullstol,hur har dem tänkt då.. jag får ta i för kung och fosterland när jag skall upp på trottarerna när jag korsat en väg med våran syskonvagn,fick t.o.m ta sats från halva vägen och springa över stora snömojset runt trottarerna dom lagt där...Grr! :P

2009-02-26 @ 12:28:24
URL: http://metrobloggen.se/lillamami

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0