En helt okej måndag


Jag hade lovar mamma att posta ett paket åt henne idag, och det kändes dumt att bara gå ner och posta det och sen gå hem igen när det var så underbart väder ute. Och sen blir det ju faktiskt lite långtråkigt att bara vara hemma dag in och dag ut. Fast just nu verkar jag vara i en period där jag inte orkar speciellt mycket. Sover knappt på nätterna och på dagarna känner jag mig bara trött och gråtfärdig. Hoppas jag får slut på den här perioden väldigt snart.

Jag smsade i alla fall Jannike och kollade vad hon hade för planer för eftermiddagen och frågade om vi skulle träffas en stund i centrum för en fika. Och det tackade hon som tur var ja till. Det var kul att få se Evelina igen, såg henne sist när hon bara var några veckor gammal. Så det var rätt stor skillnad nu när hon är drygt 6 månader.
Så Filippa och jag fick i alla fall en trevlig stund i centrum. Där jag även köpte ljus till Filippas födelsedagstårta, det kommer stå 2 ÅR. Sen köpte jag en hemlighet, som bara jag vet.

Era ord
Postat av: Mikaela

Låter som en jobbig period du är i, men finns här vännen om du vill prata :)



Tänka sig att den lilla skruttan blir 2 nu, kändes som det var igår man satt med en liten nerdreglad bebis i knät hemma i eran gamla lägenhet i Ösmo ;)

2009-02-10 @ 09:58:11
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0