Nappkrig


Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad Filippa har för napp så länge hon är nöjd med den. Därför brukar jag oftast låta henne välja själv när det är dags att inhandla nya. Men sen är det också så att när hon får en ny napp, även om hon inte valt den själv, så blir det den nya favoriten som hon alltid vill ha.
Och ibland kan det skapa en del åsikter hos andra. Jo då tänker jag ju självklart inte på alla dom vanliga napparna, utan lite dyrare nappar med speciella motiv. (se bilder ovan)

Förra lördagen fick Filippa en hammarby-napp av min mammas gudfar. Och eftersom det var en ny napp hon fått var det den som gällde. Min syster skvallrade till sin pojkvän om hammarby-nappen och han gick och köpte en AIK-napp till henne, som min syster kom förbi med i veckan.
Filippas pappa tyckte inte direkt om Hammarby-nappen när han såg den, men AIK var värre än Hammarby och lär väl komma med Djurgårds-napp nästa gång.

Är det någon annan som har något önskemål om vad hon ska ha för napp i munnen så kan ni ju komma och lämna bidragen nu medan alla andra håller på, så har vi den biten avklarad sen. haha ;)

Era ord
Postat av: Wendela

HEJJA HAMMARBY!!



Kommer ha samma problem, jag e "hammarbyare" och jari är AIKARE!!

2009-08-03 @ 19:25:38
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: Lippaspappa

Filippa e djurgårdare klart slut!

2009-08-05 @ 10:50:45
URL: http://pasinputte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filippa får välja själv, om hon ens vill hejja på någont!

2010-02-08 @ 15:37:17

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0