Samma datum, men 2 år senare

För exakt 2 år sedan fyllde jag i den här listan i min gamla blogg, och tyckte det kunde vara lite roligt att se skillnaden. Nu när jag ändå är grymt uttråkad och inte har något speciellt för mig.
Svaren till vänster är det jag skrev 1 augusti 2007, och det till höger är mina svar idag, 1 augusti 2009.

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Mydigheterna    - Varför jag har sånt oflyt med jobb och skola
- Varför vissa saker är som det är...   - Varför det inte går att få in gamla blogg inlägg
- Vissa personer. Inga nämda inga glömda.   - Vissa personer får nog stå kvar.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet                              Ligger i min säng
- En godispåse   - En bok
- Lippas AD-vitaminer   - Fjärkontroller
- TVtidningen och expressen   - Min mobil

Jag sitter vid:
- Mammas bärbara vid rumsbordet   - Min egen bärbara

Tre saker jag gör just nu:
- Fyller i den här grejen i bloggen   - Ja, fyller i den här.
- Har Lippa i knät   - Pratar med folk på msn
- Pratar lite med mamma och Camilla   - Har tråkigt

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Åka till Island   - Åka till Island, självklart.
- Hitta min riktiga man   - Hitta den rätte
- Lyckats med mitt företag   - Få den kariärr jag förtjänar.


Tre saker jag kan:

- Vara irriterande   - Prata massor
- Skämma ut mig i massor   - Skämma ut mig
- Allt, är kompis med Lotta :p   - laga mat


Tre saker jag inte kan:

- Tänka innan jag talar   - Kan fortfarande inte tänka innan jag talar
- Vissla, aldrig varit intresserad av all lära mig det   - Kan fortfarande inte vissla
- Äta jordnötsringar, eftersom jag är allergisk mot det   - Kan fortfarande inte äta jordnötter av samma anledning


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

- Lippas underbara skratt   - Filippas underbara skatt och kommentarer
- Christina Aguileras alla låtar, sjukt bra!   - Christina Aguilera, absolut
- Ditt hjärta   - Ditt hjärta och dig själv

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Prata flytande engelska   - Kunna fler språk
- Åka snowbord bra   - Blankt
- Trolla med knäna, haha kom inte på nått   - Blankt

Tre favoriträtter:
- Lax i stor lass   - Räk- och chiligryta
- Tacos   - Grillat kött med tzatziki
- Grillat kött med tzatsiki och potatis   - Tacos


Era ord
Postat av: Ivana

Åh vilken rolig lista, den måste jag göra!

2009-08-02 @ 10:28:08
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0