Hjälp, jag har en groda i badkaret


Min ängel.

Filippa badade efter lunch idag. Och efter hon plaskat runt hur länge som helst tyckte jag det var dags för henne att gå upp. Syster skulle komma efter en liten stund också för att vi skulle åka iväg.

Jag: Flippa, nu har du badat jätte länge, är det inte dags att gå upp nu?
Filippa: Nej, jag vill bada.
Jag: Men du kan få bada imorgon igen, du kommer se ut som ett russin snart.

Lite senare, när Filippa simmar runt i badkaret.
Jag: Kom Filippa nu går vi upp.
Filippa: Jag vill inte.
Jag: Är du en fisk?
Filippa: Nej, men en groda. Får jag bada nu?

I bilen.
Jag: Är Filippa fortfarande en groda?
Filippa: Nej, groda badar.

Haha, jag undrar vart hon har fått för sig att man skulle få bada mer om man är en groda?

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0