Blött i sängen

Att Filippa varit blöjfri ett tag har nog inte någon missat, men hon har ändå valt att ha blöja på nätterna. Och det har alltid varit hennes val, varje kväll frågar jag alltid henne om hon vill sova i blöja eller trosor.
Men igår glömde jag fråga, och tog förgivet att hon ville ha blöja, precis som alla andra nätter. Men då protestera hon minsann.
- Nej inte blöja. Jag ska sova trosor. Bara trosor. Sa en bestämd dam. Och samma sak sa hon idag. Hon har sovit någon natt utan blöja förut också, och det har aldrig hänt något. Hon är i och för sig torr 9 av 10 nätter.

Men nyss var det första "olyckan" som hände under sovandet. Hon gnällde till lite, och jag såg direkt att det var blött i sängen. Men hon var inte förtvivlad. Hon lät mig snällt byta sängkläder, trosor och sen la hon sig snällt ner och somna om.

Hon är duktig, min lilla prinsessa. Och några nattolyckor kan ju hända i rätt sena åldrar också.


Era ord
Postat av: Mikaela

Tjockisen kräver en uppdatering! :)

2009-10-07 @ 12:16:04
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Vad mysig blogg du har! Läs gärna min gravidblogg också! =) Var gärna med i min nya tävling och vinn ursnygg gravid/amningstopp från Boob! =) Kram!

2009-10-31 @ 22:38:37
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0