Följa med mamma till jobbet

Nu har jag äntligen förnyat utseendet lite grann. Lite mer vårkänsla, och det passar ju rätt bra nu när våren är här.

Imorgon är det ju skärstorsdagen och då slutar jag redan klockan ett, det ska bli riktigt skönt. Och vi har inte speciellt många barn den här veckan heller pga påsklovet så imorgon ska Filippa följa med mig till jobbet. För jag hade tänkt att vi ska hitta på något roligt efter jobbet. Och det känns så dumt att sitta och åka till Tumba för att hämta henne och sen åka tillbaka till stan. Då är det bättre att ta med henne, och alla på jobbet har ändå tjatat sedan jag började i januari att jag ska ta med henne någon gång.
Så ska bli intressant och se hur Filippa reagerar på det. Hon kommer garanterat vara rätt blyg ibörjan som alltid, men det borde släppa rätt fort när det är andra barn där.


Igår när vi gick och mötte mormor vid bussen.

Era ord

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0