Fånga tiden.

Jaha så har påsken passerat det här året också. Tiden går så jäkla snabbt så man hänger ju inte med. Filippa bara växer och växer så man måste verkligen passa på och njuta av den korta tiden man får med henne som liten. Jag träffade en mamma på väg till dagis imorse som jag pratade en hel del med den sista tiden på öppna förskolan innan Filippa började på dagis, och hon sa att Filippa är dubbelt så stor varje gång hon ser henne. Och vi träffades som senast någon gång i höstas tror jag.

Och det kändes som det inte alls var så länge sen som min kusin berättade att hon var gravid för mig (och då berättade hon ändå rätt tidigt för mig), och nu är det ju snart dags. Eller okej då, det är ett tag kvar eftersom vi får vänta till början av september, men i alla fall. Ni förstår kanske vad jag menar. Tiden bara springer iväg.

Men det som är skönt med att tiden går fort är att det snart är sommar.


Filippa och jag målar på asfalten.

Era ord
Postat av: Johanna

Håller med dig om att tiden går grymt fort!... Härlig bild! ;)

KRAM på er

2009-04-15 @ 07:14:37
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se
Postat av: ' CAROLIN

Guuud va hon blivit stooor! aaah jag kommer ihåg när dom bara va dagar gamla o vi mös hos er i ösmo, de va tider det! Nu är dom ju jätte stora :D Söt är hon också! :D Hoppas ni mår bra! Kramar

2009-04-15 @ 15:01:56
URL: http://leobus.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0