Botoxoperationen blev lite misslyckad.

Om ni är allergisk mot jordnötter så rekomenderar jag väldigt starkt att ni inte är i närheten av någon som ätit det, det närmaste dygnet. Fast om ni tycker det är snyggt med en underläpp som är tre gånger större på ena sidan än i vanligafall så är det ju upp till er. ;)

När svullnaden inte hade velat lägga sig på över en timme ringde jag sjukvårdsupplysningen som blev arga på mig för att jag inte åkt till Huddinge än. Men jag tyckte det var lugnt för svullnaden hade lagt sig lite grann men stannat upp.
På sjukhuset tog dom emot mig direkt och satte kanyl i armen och sprutade in massa mediciner som kunde ge både hjärtklappningar och sömnighet. Sömningheten kände jag rätt fort, kände mig väldigt groggy och snurrig.
Efter nästan tre timmar skickade dom hem mig på min begäran. Svullnaden var inte helt borta, men betydligt bättre. Och jag hade trotts allt inte fått svårt att andas.

Idag valde jag att vara hemma från jobbet för är fortfarande väldigt snurrig i bollen efter igår och haft ont under brösten men över magen. Kändes säkrast att vara hemma, eftersom jag jobbar med massa barn.

Era ord
Postat av: Mikaela

Ok, då får jag låta bli nötter om vi ska hångla ;)

Hoppas att du blir bättre snart min egna lilla Linda Rosing ;)

2009-04-17 @ 11:59:15
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0