Tatueringar

Den 16 februari 2006 gjorde jag min svanktatuering. Jag hade egentligen aldrig gått i tankar om att göra en tatuering. Men efter min 18 årsdag hade jag 1700 kr kvar som jag kunde göra vad jag ville med. Och från ingenstans fick jag för mig att jag ville tatuera mig, och jag visste exakt vart jag ville ha den.
Efter en del velande gick jag i alla fall till tatueringsstället i Nynäshamn och hittade en tatuering där som jag fastnade för väldigt mycket. Och då visste jag att jag verkligen ville.



Redan samma kväll som jag gjort min tatuering visste jag att jag ville ha minst en tatuering till. När jag bara några månader efter blev gravid visste jag att min blivande tatuering skulle ha något med mitt barn att göra.
I tisdags fick jag för mig att jag skulle boka en tid för min tatuering och fick en tid redan på torsdagen.
Så den 16 oktober 2008 gjorde jag min andra tatuering.
Den 16 verkar vara ett bra datum för tatueringar.



Ser ni vart den sitter?

Era ord
Postat av: Sophie

här får man veta allt genom bloggen, tycker jag borde gått ett kul sms om den där tatoo. :/ besviken tessi :p



Puss på dig

2008-10-18 @ 01:51:07
URL: http://sophie1988.blogg.se/
Postat av: sophie

okej..

2008-10-19 @ 11:44:14
Postat av: F

höften?

2008-10-19 @ 20:11:58
URL: http://vahter.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Håller med Sophie, här får man veta allt genom bloggen ;)

Rackarunge vart sitter den någonstans?

Den är fin :)

Jag måste ta tag i min snart också ;)

2008-10-20 @ 10:28:38
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0