Rekommenderar varmt..



Om du tycker om att läsa verklighetsbaserade böcker där man blir fängslad ganska fort och blir förbannad på personer, så har jag den perfekta boken för dig.
Den heter Mamma sa att jag var sjuk, och handlar om Julies uppväxt där hennes mamma ständigt letar efter saker som är fel hos dottern för att gå till läkaren. Hon lyckas intala dottern att hon är sjuk, trots att hon egentligen är frisk.
Det hela handlar om MBP, Münchenhousen by proxy.

Vill du veta mer om MBP så kan du klicka här.
Och jag rekommenderar boken varmt.


Era ord
Postat av: Mikaela

Det är en hemsk sjukdom det där, finns tom mammor som har förgiftat sina barn långsamt med arsenik för att få en anledning till att få åka till sjukhuset och vara i centrum.

2008-10-15 @ 11:24:01
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Linda

Den har jag läst den är grym man mår dåligt av att läs den :/

2008-11-28 @ 18:41:57
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0