Filippa hjärtar kaninen

Filippa har hittat två små kaniner inne i min syrras rum som hon förälskat sig i. Och min syrra har varit snäll och delat med sig av kaninerna. Till en början ville Filippa mest köra runt dom i sin dockvagn, men ganska snabbt växte kärleken till kaninerna, och dom skulle börja följa med till dagis. Jag får köra en tom vagn till dagis, medan hon kör sina kaniner i sin vagn.
Först nöjde hon sig med att dom fick följa med på vägen till dagis, men bara efter någon dag skille även ena kaninen följa med in på dagis. Och varför inte, dom får ju ha med sig gosedjur.
Men igår fick jag höra av dagis att hon skulle ha med sig kaninen när hon skulle sova middag, och det gjorde mig förvånad för hon har aldrig vela sova med den förrut. Och på kvällen blev hon jätte arg så fort någon försökte ta i kaninen, men den skulle inte följa med ner i sängen i alla fall.

Men idag skulle kaninen, ja jag har lagt undan ena för tycker det räcker med att hon släpar ena kaninen fram och tillbaka till dagis, följa med till dagis, sova med henne på dagis, sitta och mysa med henne i soffan till playhouse disney, äta middag med oss och till och med sova med henne.
Vart ska det här sluta?

Era ord
Postat av: Johanna vattenkanna

Jätte mysigt det ju! ;) Bra att ha en "snuttis" och en trygghet sådär.. Go Lippa :)

2008-10-16 @ 12:52:52
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Sophie

hahaha va sööööt hon e :D

2008-10-16 @ 14:12:02
URL: http://sophie1988.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0