Utvecklingsamtal + konsert

Igår hade vi utvecklingssamtal på dagis och dom sa bara positiva saker om Filippa. Och det var ju skönt. Hon är alltid glad, är någon annan ledsen så försöker hon trösta eller hämtar en fröken, hon leker överallt både inne och ute, somnar själv på sin madrass och springer runt och busar massor med Tilde.
Tilde och Filippa är som gjorda för varandra, båda skiner upp så fort dom ser varandra. Förra veckan var Tilde sjuk måndag och tisdag, och Filippa var sjuk onsdag, torsdag och fredag så dom träffade inte varandra på över en vecka, snacka om att dom blev glada när dom träffades i måndags. Dom tog varandra i händerna och hoppade runt i en cirkel.
Och när jag skulle gå kom Filippa och pussade mig hejdå, sen Tilde, och sen båda igen.
Dom två är så söta ihop.

Igår kväll när mamma, jag och pojkvännen satt och spelade wii olympic game så ringde en av dom ansvariga på jobbet. Först när hon presenterade sig blev jag rädd, trodde hon skulle säga något som jag inte skulle tycka om. Men Läkare utan gränser har en julkonsert idag och dom hade fått 10 biljetter så dom ville bjuda med mig. Men jag blev ganska chockad att dom valde mig eftersom det finns ungefär 80 anställda. Men självklart tackade jag ja.

Era ord
Postat av: Mikaela

Vad kul vännen :)

Klart de skulle välja dig frugis ;D

2008-11-26 @ 09:28:55
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Flugan, eller jag menar ju frugan! ;)

Hej gumms!

Har funderat på en gräns när det gäller julklappar, har skrivit summan på msn, så kolla om du tycker det känns ok!

Löv jo!

2008-11-27 @ 10:34:22
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0