Liten börjar bli stor


Idag är jag väldigt stolt över min lilla prinsessa, som inte är så liten längre. Förutom att hon både går till och från dagis hållandes i min hand utan gnäll gör mig otroligt stolt. Men ikväll gjorde hon mig ännu stoltare.
För någon vecka sedan brukade jag alltid ligga med henne tills hon somna, men hon hade så svårt att somna och det var då vi drog ner på sovandet på dagen. Och i samma veva bestämde jag mig för att jag inte skulle ligga med henne, jag skulle till en början sitta med brevid sängen på golvet. Och det fungerade bra, inget krångel alls.
Men ikväll ville hon inte somna på det sättet heller, hon låg bara och stirra och sparkade. Så efter nästan 40 minuter frågade jag henne om jag skulle gå, och då nickade hon. Lydig som jag är så gick jag ut. Jag stod ute i hallen i 5 minuter, sen gick jag in för att kolla om hon blundade. Men då tittade hon upp på mig. Jag frågade om hon ville somna själv, då nickade hon igen.
Jag pussade henne och sa godnatt, då vände hon på huvudet och jag gick upp. Jag sa till mig själv att jag ger henne 10 minuter, sen går jag ner och kollar till henne. Efter 10 minuter sov hon som en stock.
Stora tjejen!

Era ord
Postat av: Johanna vattenkanna

Så söt o fin hon är lill prutten! Roligt att kläderna gått åt! :D jag har en stor kasse med mer! ;) Om jag får kläder av andra kusinerna till Nea kommer ännu mer!

Duktig hon är!!!

KRAM

2008-12-09 @ 09:35:05
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Johanna vattenkanna

Du är UTMANAD, kika i min blogg!

2008-12-09 @ 09:47:28
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Mikaela

Gud vad hennes utveckling har gått framåt, hon låter nästan äldre än vad hon är ;)

Puss till sötaste frugan ;)

2008-12-09 @ 11:16:36
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0