Pepparkaksbakning

Idag har Filippa och jag bakat pepparkakor. Och det finns väl inget bättre sätt att berätta hur det var än i bilder. Så här kommer det några bilder när vi bakar. Och jag ber om ursäkt att det är lite suddigt, men fotografen (som inte var jag) kan inte riktigt kameran. Men man ser ju i alla fall vad vi gör eller hur?!


Mamma lärde mig att man skulle trycka så här.


Och sen måste man ju välja olika.


Och här är jag och mamma.

Era ord
Postat av: Mikaela

Oj nu har det hänt lite här ;)

Visst var det söndag som vi kom fram till, har lite mkt i skallen just nu ;)

Har du kommit på ngt som du vill göra, annars kan man kanske bara ta det lugnt hemma hos er, vore iaf kul att få träffa Lippisen också, det var ju så länge sen ;)

2008-12-08 @ 09:49:14
URL: http://mikaela85.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja vore skönt att ta det lite lugnt faktiskt, känns som om man flänger runt lite mkt just nu ;)

Längtar så efter dig älski ;)

Och Lippa såklart.

2008-12-08 @ 11:42:21
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Säg ditt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0